Cookies

Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond maakt gebruik van cookies om uw bezoek zo plezierig mogelijk te maken.

Meer informatie

X

Rode Zaal met volk

print paginaVeelgestelde vragen over online kopen

Wanneer en hoe kan ik de centrale kassa bereiken?
Voor andere vragen en reserveringen is onze kassa telefonisch te bereiken op maandag van 11:00 tot 17:00 uur, dinsdag t/m vrijdag van 11:00- 19:30 uur en op zaterdag zijn we telefonisch te bereiken vanaf 17:00 uur
Daarnaast kan je dinsdag t/m zaterdag vanaf 17:00 tot aanvang van de voorstelling langskomen aan de kassa.
Tel: 020 626 68 66

Kan ik per bestelling meer voorstellingen kiezen?
Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Kies nadat je een voorstelling hebt besteld op 'meer kaarten bestellen'. Je komt dan in het zoekscherm. Als je op zoeken klikt zijn alle voorstellingen te zien waarvoor kaarten bestelt kunnen worden. De zoekactie kan ook verfijnt worden door de verschillende zoekopties te gebruiken.

Ik ondervind problemen met de webwinkel op mijn Apple computer of Ipad
Onze webwinkel werkt in een i-frame op onze website. Bepaalde versies van Apple computers kunnen niet scrollen in dat i-frame. Je kunt ook bestellen in onze winkel via deze link. Deze opent de winkel in een apart scherm waarin normaal genavigeerd kan worden.

Ik heb alle inloggegevens ingevuld, maar krijg steeds het invulscherm weer terug nadat ik op 'volgende' heb geklikt.
Mogelijk heb je het vinkje dat je de privacyregels en de bezoekersvoorwaarden gelezen hebt niet aangevinkt. Zonder deze handeling kun je niet verder.

Ik heb mijzelf aangemeld, maar geen wachtwoord toegezonden gekregen.
Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox van jouw mail terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de) 

Misschien ben je al bekend bij ons met jouw e-mailadres maar heb je nog geen wachtwoord? Klik dan bij het inlogscherm op “nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?” Vervolgens vult u in het daartoe bestemde vak uw bij ons bekende emailadres in en klikt u op “verzenden”. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd op dat e-mailadres. Vind je deze mail niet in je inbox of de spambox, neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-6266866. 

Ik heb mijzelf ingelogd maar kreeg een foutmelding
Jouw e-mailadres is nog niet eerder gebruikt in onze webwinkel of je hebt nog niet eerder bij ons kaarten besteld.
Is jouw e-mailadres al wel bekend bij ons dan kun je een nieuw wachtwoord toe laten zenden via de knop wachtwoord vergeten in het inlogscherm. Ben je voor het eerst klant bij ons dan kun je jouw gegevens invoeren via de knop registreren.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat niet toegezonden gekregen.
Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de) Ook kan het zo zijn dat je reeds eerder bij de Brakke Grond of Frascati hebt besteld via de kassa maar met een ander emailadres. Door te klikken op “Nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten? “ en vervolgens het bij ons bekende emailadres in te voeren krijg je een nieuw wachtwoord toegezonden. Vind je de mail niet in jouw spambox of herkent het systeem jouw wachtwoord niet, neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-7516400.

Mijn wachtwoord wijzigen nadat ik reeds besteld heb
Wanneer je al kaarten hebt besteld kun je nogmaals inloggen om het wachtwoord te wijzigen. Klik op
deze link
en meld je aan met het toegestuurde wachtwoord. Je krijgt in het volgende scherm ons complete aanbod te zien en bovenin klik je op “klantgegevens” In het volgende scherm klik je op wachtwoord wijzigen. Hier kun je het wachtwoord wijzigen in een variant die voor jou makkelijk te onthouden is. Daarna kun je weer uitloggen.

Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling
Nadat de betaling is gelukt kom je uit op de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in jouw spambox terecht gekomen. De afzender is Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond (no-reply@eventim-solutions.de)
Vind je de mail niet in jouw spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via 020-6266866.

De betaling is afgeschreven maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.
Mogelijk is er in de communicatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via 020-6266866. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde.

Ik krijg de melding “Het is te druk is op de webpagina, probeer later opnieuw.”
Probeer het na een halve minuut opnieuw dmv de knop “verversen” in jouw webbrowser. De pagina zou nu gewoon geladen moeten worden. Bij de meeste foutmeldingen zijn in onze winkel duidelijke aanwijzingen te lezen. Is dit onverhoopt niet het geval, neem dan gerust contact op met ons kantoor te bereiken via 020-7516400 Of stuur een mail naar info@frascatitheater.nl. Via email een reservering plaatsen is helaas niet mogelijk.

Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?
Klik op op deze link. Het inlogscherm verschijnt dan. U kunt daar inloggen en komt dan in onze webwinkel terecht. Nadat u bent ingelogd kunt u uw adresgegevens en/of wachtwoord wijzigen onder de knop 'klantgegevens'.

Wat is een opdrachtnummer?
Een opdrachtnummer is een uniek nummer dat aan uw bestelling gegeven is. Als u dit nummer noteert en u heeft een vraag over uw bestelling dan kan men bij de kassa gemakkelijk uw gegevens over die specifieke bestelling opvragen.

Wat is CVC op mijn creditcard?
Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij credit card-betalingen te vragen naar uw CVC(Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De CVC is een nummer dat uniek verbonden is aan uw creditcard-nummer. Deze code vindt u op de achterkant van uw creditcard. De de laatste drie cijfers vormen de CVC code.

Wat is de Mastercard securecode?
Betaal je met Mastercard dan verschijnt, nadat je op de site van onze betaalafhandelaar Ogone alle gegevens heeft ingevuld, nog een extra scherm waarin naar de securecode wordt gevraagd. Dit is een extra beveiligingsinstelling van Mastercard die je moet doorlopen. Wanneer dit is gebeurd kom je op de opdrachtbevestigingspagina uit.

Ik zie op de betaalpagina geen “slotje” of “https://” url verschijnen in mijn adresbalk van de browser. Kan ik het nu wel vertrouwen?
Onze winkel is verpakt in een i-frame in de Frascati website. Daardoor verschijnt er geen “https://” url of slotje. De omgeving is wel veilig dus de betaling kan gewoon afgerond worden.

Programma

 Volledig programma

Hou mij op de hoogte

Ja! ik wil nieuws per email en/of per post ontvangen.  Inschrijven