Cookies

Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond maakt gebruik van cookies om uw bezoek zo plezierig mogelijk te maken.

Meer informatie

X

Rode Zaal met volk

print paginaVeelgestelde vragen over online kopen

Waar kan ik Java downloaden?
Om online te kunnen bestellen moet Java op je computer geïnstalleerd zijn. Bij Internet Explorer gebeurt dit automatisch. Mocht dat niet gebeuren en heb je geen Java op je computer, dan kun je het hier gratis downloaden.

Ik kom niet verder dan ‘bestel’.
Dat kan de volgende drie oorzaken hebben:
A: Je hebt Java niet geïnstalleerd op je computer.
B: Je hebt Java wel geïnstalleerd maar je computer geeft je geen toestemming dit programma te gebruiken (dit komt vaak voor bij mensen die via hun werk kaarten bestellen). Je kunt dit controleren via www.java.com/nl/ : klik op ‘heb ik Java?’ Deze pagina controleert of je de laatste versie van Java hebt en of je deze kunt gebruiken.
C: Je pop-up blokker staat aan. Daardoor kan de webwinkelpagina niet geladen worden. Je kunt toestemming geven de pop-up blokker voor deze webpagina uit te schakelen.

Java wordt niet geladen.

Als je gaat bestellen duurt het even voordat het Java-script geladen is. Je ziet op dat moment geen zandloper maar moet even wachten. Gebeurt er daarna nog niets, dan lijkt het erop dat Java niet geladen kan worden of niet geïnstalleerd is.

Mijn webbrowser vertrouwt het niet.
Omdat je mogelijk Java nog moet installeren krijg je van je webbrowser of antivirussoftware een waarschuwing dat de herkomst van de software onbekend is. Dit is een standaardmededeling. Je kunt aangeven dat je onze website wel vertrouwt. Dan wordt Java (je browser noemt dit waarschijnlijk een ‘Active-X besturingselement’) alsnog gedownload en geïnstalleerd.

Ik kom niet verder na de knop ‘betalen’.
Neem in dit geval contact op met de kassa via (020) 626 68 66 of stuur een e-mail naar info@theaterfrascati.nl.

Kan ik per bestelling meer voorstellingen kiezen?
Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Kies nadat je een voorstelling hebt besteld op ‘meer kaarten bestellen’. Je komt dan in het zoekscherm. Als je op ‘zoeken’ klikt, krijg je standaard alle voorstellingen te zien waarvoor je kaarten kunt bestellen. Je kunt de zoekactie verfijnen door de verschillende zoekopties te gebruiken.

Waarom krijg ik een foutmelding?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor een foutmelding. Wanneer je niet verder komt met bestellen, neem dan contact op met de kassa: (020) 626 68 66. Deze is geopend van maandag tot en met zaterdag van 15u00 tot de aanvang van de voorstelling. Als er geen voorstelling is, sluit het bespreekbureau om 18u00. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@theaterfrascati.nl. Via e-mail een reservering plaatsen is helaas niet mogelijk.

Wat is een klantnummer?
Zodra je een kaartje bestelt bij Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond krijg je een klantnummer. Let goed op de manier waarop je achternaam is ingevuld. Het klantnummer maakt het gemakkelijk voor de medewerkers van de afdeling kaartverkoop om snel je gegevens en bestellingen bij de hand te hebben.

Hoe verander ik mijn gegevens?
Nadat je bent ingelogd kun je je adresgegevens en/of wachtwoord wijzigen onder de knop ‘klantgegevens’. Hiervoor dien je eerst een plaats te reserveren. Nadat je je gegevens hebt gewijzigd, kun je de bestelling afsluiten zonder dat je ervoor betaalt.

Ik ontvang geen e-mail met mijn wachtwoord.
Mogelijk is de e-mail met je wachtwoord in je spambox terechtgekomen. Controleer deze eerst. De afzender is noreply@eventim-solutions.de.

Wat is een bestelnummer?
Een bestelnummer is een uniek nummer dat aan jouw bestelling is gekoppeld. Noteer dit nummer. Als je een vraag hebt over je bestelling, dan kan de kassamedewerker gemakkelijk jouw gegevens over die specifieke bestelling opvragen.

Wat is de cvc op mijn creditcard?
Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij creditcardbetalingen te vragen naar uw cvc (card validation code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De cvc is een nummer dat uniek is verbonden aan jouw creditcardnummer. Je vindt deze code op de achterkant van je creditcard. Op de handtekeningstrook is het volledige nummer leesbaar, de laatste drie cijfers vormen je cvc.

Is het mogelijk om online kaarten met korting te kopen (afgezien van de 2 euro korting die ik krijg door online te bestellen)?
Ja, dat is mogelijk. Zorg er wel voor dat je de kortingspas meeneemt naar de voorstelling zodat je die kunt laten zien als wij ernaar vragen.

Betaal ik extra kosten als ik mijn kaartjes online koop?
Nee, je betaalt alleen de genoemde kaartprijs en betaalt geen extra kosten voor het toesturen van de kaarten. Je bent dus goedkoper uit, omdat je 2 euro minder per kaart betaalt dan wanneer je telefonisch of aan de kassa zou hebben gereserveerd.

Programma

 Volledig programma

Hou mij op de hoogte

Ja! ik wil nieuws per email en/of per post ontvangen.  Inschrijven